Grote Letter Puzzels

• Trix

Voor mijn moeder die slechtziend is, maar ontzettend graag 3* kruiswoord of zweedse puzzels maakt, is amper iets te vinden.

Wie zou mij kunnen helpen, of eventueel, puzzels die op de pc staan, kunnen vergroten en uitprinten.

Bedankt alvast

• mom

Er zijn genoeg puzzels te vinden op internet.

Typ maar een kruiswoordraasel in bij bv. Google.

Daarna copieer je dit naar paint en je kan hem net zo groot uitprinten als je zelf wilt.

Groetjes Mom

• annelies

er is ook een speciale groteletteruitgave , dacht bij denksport, misschien heeft ze daar wat aan?

• annelies

puzzelsport dus

• Riet van Essen

Kunt u mij laten weten of ze inderdaad bestaan? Ik ben voor een oude dame die ook slechtziend is op zoek.

Bij voorbaat dank.

RietTrix schreef:

>

> Voor mijn moeder die slechtziend is, maar ontzettend graag 3*

> kruiswoord of zweedse puzzels maakt, is amper iets te vinden.

> Wie zou mij kunnen helpen, of eventueel, puzzels die op de pc

> staan, kunnen vergroten en uitprinten.

> Bedankt alvast

• Trix

Ik heb eigenlijk nog niet gekeken, maar kan je wel het telefoonnummer geven van de grote letterbibliotheek, waar je puzzelboekjes kan bestellen,

0294-285020. Ik geloof dat ze 1,50 of 2 euro per stuk kosten. Weet het niet meer zeker.

Hopenlijk heb je hier wat aan.

Groetjes Trix.

• dolly

Nog steeds actueel??? Bericht is van 2004!!

kijk eens bij : http://www.mooihandig.nl/shop/Puzzelboek-met-grote-letters-p-133.html

Dit kwam ik tegen op zoek naar een puzzelwoordenboek met grote letters.

doei.

Dolly

• Wil

Hallo

De puzzelboeken van mooi handig.nl zijn wel erg duur goedkoper zijn de puzzelboeken van spelletjesgigant.nl

Daar vindt je zweedse puzzelboeken met extra grote hokjes en letters, voor een voordelinge prijs.

veel puzzel plezier

• wil

Hallo

De puzzelboeken van mooi handig.nl zijn wel erg duur goedkoper zijn de puzzelboeken van spelletjesgigant.nl

Daar vindt je zweedse puzzelboeken met extra grote hokjes en letters, voor een voordelinge prijs.

veel puzzelplezier.