zoek iets waar ik de naam niet van weet

• Mandy Prins

beste lezers van dit prikboord,

Zit waarschijnlijk niet helemaal goed hier voor het zoeken , maar vraag het toch even , wie weet..

Ben al heel lang op zoek naar een soort puzzel , wat ik eigenlijk niet goed kan omschrijven, maar wie weet zit er een slimmerik die het weet.

Het is denk ik 8, 9 jaar geleden op de markt geweest tegelijker tijd met de kubus ( rubik).

Het is een plastic langwerpig voorwerp met viberdraadjes er doorheen van ongeveer 20 bij 15 cm en 0,5 cm dik, en had verschillende vormen erop, die als geheel moesten worden gevormt. je kan het alle kanten opvouwen en draaien, heb er toen ooit 1 gehad , maar die raakte zo ver in de klit , die viberdraadjes dat ik hem heb weg gegooit. Nu de vraag… hoe heette dat ding ?

• Bobbie van Roos

ongetwijfeld heet dat een pleuris ding

• LindaS

Weet niet of je er nog wat aan hebt, maar het heet Rubik's Magic. Ik heb er ook één :-) Je vind hem ook op de officiële site van Rubik: https://secure.rubiks.com/lvl3/index_lvl3.cfm?lan=eng&lvl1=produc&lvl2=rubbrn&lvl3=clasic&lvl4=mgccls

• wiba

ik heb ff op de site gekeken, maar wat moet ik bij de rubix magic voorstellen.

ik heb er nog nooit van gehoord, wat kan ie precies?

is het zoiets wat je koopt en zo weer in de kast ligt,

of is het verslavend?

thanks wiba