Zoekplaatjes/mozaiekpuzzels

  • Carmen

    Hallo,

    Wie kan mij helpen aan een sites waar je zoekplaatjes en mozaiekpuzzels kan vinden? Het zijn allebei cijferpuzzels. Ik ga zelf altijd naar puzzelsport.nl, maar die hebben er van beide categorien maar 4 per maand. Weet iemand waar ik nog meer dat soort puzzels kan vinden?

  • Helma

    Hoi Carmen,

    Op www.nonzero.it staan er ook 5 die je on-line kunt spelen. Als je giochi aanklikt (bovenaan) en dan mosaico (rechtonder) en vervolgens giochi on-line (linker menu) dan kun je ze spelen. Het is even zoeken maar wel de moeite waard. En op www.conceptispuzzles.com staan er ook een aantal die je on-line kunt spelen. Als je hier ook even doorzoekt kom je er nog een paar tegen. In de gele linkerbalk staat play online, daar staan er een aantal. Wanneer je bovenaan products aanklikt en vervolgens fill-a-pix puzzles zie je er 1 die je online kunt spelen en bij news en dan puzzletimes en dan issue 21, january, 2006 aanklikken. Rechts in beeld verschijnt your free puzzle en die kun je ook on-line spelen. Hoop dat je zo even vooruit kunt. Helaas heb ik op die sites de puzzels nog niet zien veranderen de laatste 2 maand, dus het wachten voor mij is weer op puzzelsport…… En af en toe natuurlijk gewoon nog een keer dezelfde puzzels maken, hahaha. Blijf leuk!!

    Groetjes Helma

  • Annemarie

    Hallo Carmen,

    Op: http://www.alceleniel.de/e107_files/downloads/lap_online/lap_home.htm staan er ook 5 online.

    Groetjes,

    Annemarie

  • rianne

    hey,

    ik heb zelf op www.denksport.nl gekeken en daar heb ik ze gevonden..

    het zijn japanse zoekplaatjes.

    Groetjes Rianne

  • niciejj

    www.griddler.net

  • niciejj

    sorry…is www.griddlers.net…vergat de s…

  • as

    je kan je bij www.conceptispuzzles.com ook aanmelden, dan krijg je wekelijk nieuwe puzzels!

  • Eef

    Hoi Rianne,

    ik zit ook op denksport.nl te kijken maar daar kan ik ze echt nergens vinden..

  • Marja

    Denksport heeft geen zoekplaatjes en de site van puzzelsport bestaat niet meer.

  • Tamar

    Hallo

    ik wil graag vragen of u ook de puzzel zoekplaatje heeft, dit puzzeltje zoek ik al heel lang maar ik an het nergens in de winkel vinden.

    Met vriendelijke groet

    Tamar van Slochteren